Soft power: Wojny uniwersyteckie13 min
Uniwersytety to nie tylko miejsca nauki. Mają też inne zadanie: reprezentować potęgę państw i gwarantować im wpływy kulturowe. Od czasu ustanowienia „rankingu szanghajskiego” i w obliczu rosnącej konkurencji między światem zachodnim a azjatyckim, nasiliła się „wojna uniwersytecka”. Z naszej analizy dowiecie się, na czym polega.