Koncert z Halle am Berghain: Dzień 1Koncert z Halle am Berghain: Dzień 3
Berlińska wytwórnia Ostgut Ton naznaczyła najnowszą historię techno, house i eksperymentalnej muzyki klubowej. Z okazji 16-lecia wytwórni, zapraszamy na trzy transmisje na żywo z Halle am Berghain.