42: Odpowiedź na prawie wszystko - Czy potrzebujemy bólu?Oko i wzrok
Nasze oczy - takie cenne. Jednak dzisiejszy świat nie jest dla nich łatwy. Godziny pracy przed komputerem czy zanieczyszczenie świetlnie sprawiają, że oczy męczą się coraz szybciej. Przyjrzyjmy się nowym technikom walki z chorobami i wadami wzroku.