Sevdaliza
Irańsko-holenderskiej artystki Sevdalizy nie da się zamknąć w pudełku z napisem “rap”, “electro”, czy “poezja”. Robi to wszystko i o wiele więcej. Za twórczość i wygląd nazywana jest futurystką i artystką awangardową, ale ta aura i głos to jeszcze coś innego. Oceńcie sami.