Niesamowite materiały (2/3)
Wykorzystanie materiałów organicznych w budownictwie ma niezaprzeczalne zalety, ponieważ pomagają one pochłaniać dwutlenek węgla z atmosfery. W tym odcinku naukowcy i architekci prezentują swoją pracę z drewnem i bambusem, otwierając również drzwi do innych rozwiązań w przyszłości.