Gaël Faye - Luwr, Paryż
Ziemia liczy sobie 4,5 miliarda lat. Od 500 lat istnieją na niej muzea, w których człowiek wystawia to, co ma najdroższego w sercu. Zaczynały jako gabinety osobliwości w domach uczonych. Były symbolem statusu. Czym są dziś? Zapraszamy Was w podróż po historii muzeów.