Spotkania z Historią
Koszulka piłkarska to sztandar pewnej historii społecznej. Historyk Fabien Archambault opowiada nam o jej początkach w czasach, gdy futbol nie był jeszcze sportem masowym, lecz arystokratycznym. A jakie funkcje pełnią dzisiejsze koszulki piłkarskie?