Spotkania z historią
Wspólny dymek przed zawarciem ugody lub przeprowadzeniem najazdu? Dzielenie się fajką jest gestem dyplomatycznym. Sam przedmiot uosabia jednak historię brutalnej kolonizacji. Opowiadamy dwuznaczną historię fajki pokoju. Naszym przewodnikiem będzie historyk Yann Lignereux.