Les musiciens du Roi i Thibaut Roussel
Zespół Les musiciens du Roi z Thibautem Rousselem na czele przenoszą nas do czasów Ludwika XIV. Wykonują barokowe utwory w scenerii prywatnych pokojów monarchy w Wersalu, co dodaje koloru ich muzycznym opowieściom.