Zapomniani
Dziennikarka, fotografka, poetka Annemarie Schwarzenbach przechodzi przez pierwszą połowę XX wieku niczym meteor. Uciekła ze szwajcarskiej arystokracji, by podróżować po świecie. Jest przeciwna faszyzmowi, twierdzi, że jest lesbijką. Od Iranu po Afganistan jej liczne podróże, morfina i pisarstwo pomagają jej odnaleźć siebie - a raczej zagubić się w sobie.