Zapomniani
Dwudziestego piątego kwietnia 1930 r. nowojorska Carnergie Hall wypełnia się przedziwnym dźwiękiem – natarczywym i świetlistym, przerażającym i promiennym. Publiczność jest zaczarowana tą hipnotyzującą muzyką. Wpatruje się w mężczyznę, który zagarnia pustą przestrzeń smukłymi białymi dłońmi. To Lew Siergiejewicz Termen i wynaleziony przez niego magiczny instrument – theremin.