Historia udomowienia zwierząt (2/2)
Czasy nowożytne zmieniły relacje ludzi i zwierząt. Początkowo człowiek uwierzył w to, że jest panem i władcą świata, co znalazło swoje odzwierciedlenie w sposobie traktowania innych istot. Ta postawa zaczęła się niedawno zmieniać. Czy jesteśmy już gotowi na bardziej partnerskie relacje ze zwierzętami? Jak poważnie traktujemy naszą zależność od natury?