Wrestling: sport czy show?
Wysportowane ciała, mięśnie, pot i jedno wielkie show. Profesjonalny wrestling to bardzo pokazowy sport. Ale skąd pochodzi ta niecodzienna dyscyplina? Czy w ogóle jest to prawdziwy sport, czy tylko zainscenizowana impreza rozrywkowa?