Dlaczego smutne piosenki poprawiają nam nastrój?5 min
„Whyyyyyyyy” – śpiewała Annie Lennox w jednej z najsmutniejszych piosenek świata. Okazuje się jednak, że lubimy słuchać takich utworów. Ale co jeśli słuchamy ich w kółko? Czy smęty mogą nam zaszkodzić?