Dlaczego klaszczemy po przedstawieniu?5 min
Każdy z nas nucił ten mityczny utwór grupy Queen. Obłędny rytm piosenki częściowo składa się z uderzających o siebie dłoni. Klaszczemy często, ale czy zastanawialiście się kiedyś, dlaczego klaszczemy, by okazać zadowolenie? Skąd wziął się dziwny zwyczaj uderzania w dłonie po przedstawieniu?