Corita Kent: popowa zakonnica
Jeśli zawsze marzyliście.łyście o tym, żeby się przekonać, jakich doznań dostarcza LSD, ale nie mieliście odwagi, mamy dla Was dobrą wiadomość. Możecie spróbować Dreammachine - urządzenia wynalezionego w latach 60. przez dwóch beatników. Podobno działa jak halucynogenny narkotyk.