Australia: sztuka na silosach
W Australii artyści.tki zmieniają silosy zbożowe w gigantyczne płótna. Tworzą największe galerie plenerowe świata. Zapraszają kolor do miejsc, w których dotąd go nie było i ożywiają apatyczne miasteczka.