Happy pills
Przemysł farmaceutyczny ma rozwiązania wszystkich problemów. Deficyty uwagi, depresja, zmęczenie czy HIV – na to wszystko są dziś tabletki. Przedstawiamy historie sześciu osób z różnych miejsc na Ziemi. Łączy je jedno: nadmiernie polegają na lekach.