Album "Opuszczona Ameryka" stał się marką. Stworzył go 20 lat temu Matthew Christopher, absolwent szkoły fotografii w Pensylwanii. Zawsze fascynowały go ujęcia ruin. Z czasem stał się uważnym obserwatorem sytuacji gospodarczej i społecznej swojego kraju.