Historie konfliktu
Turcja, wcześniej nazywana pomostem między kulturami, teraz wydaje się zamykać wewnątrz własnych granic. Prezydent Erdogan marzy o powrocie do czasów Imperium Osmańskiego. Do tego dochodzą spory terytorialne z Kurdami, kryzys uchodźczy i niepewne stosunki z Europą. Ale jak na teraźniejszość Turcji wpływa jej burzliwa przeszłość?