Fotografując NRD - Między codziennością a propagandąOświecenie w XXI wieku (3/4)
Jak zatrzymać globalne ocieplenie? Co się dzieje z ludźmi, kiedy technologia daje im boskie moce? Czy odpowiedzialność za naszą przyszłość jest w rękach rządów i korporacji, czy jednostek? Filozof Armen Avanessian prowadzi nas przez te rozważania przyglądając się ludziom w Zurychu, Dolinie Krzemowej i Afryce. W XVIII wieku nad podobnymi kwestiami pochylał się Emmanuel Kant.