Historia antysemityzmu (4/4)
Po tragedii jaką był Holokaust, wydawało się, że antysemityzm nie wróci, jednak były to płonne nadzieje. Od negowania ludobójstwa i nazistowskich zbrodni po ataki na synagogi i nowe formy dyskryminacji.