Kongo: Emancypacja kobiet-górników
Kobiety w górnictwie w Demokratycznej Republice Konga pracują prawie za darmo. Wiele jest zmuszonych do uzupełnienia swoich zarobków prostytucją lub kradzieżą. Ale nadchodzą zmiany. Grupa kobiet na wschodzie kraju jest zdecydowana założyć własną spółdzielnię.