Miłość w sieci
Ernestine dopiero co przeprowadziła się do Berlina, nowych zanajomych szuka na Tinderze. Jednhm z nich jest Franz, który zabiera ją na imprezę. A tam czeka na Ernestine przystojny Szwed. Co robić?