Dragoste la prima notificare
Recent stabilită în Berlin, Ernestine folosește Tinder pentru a-și găsi noi prieteni. Când partenerul ei o invită la o petrecere, ea se întreabă: este liberă să facă ce vrea? Chiar și să flirteze cu suedezul arătos?