ARTE Reportage - Korea Północna: ludzie KimaARTE Reportage
Kim Jong-un chce rozwijać gospodarkę Korei Północnej z taką samą szybkością co jej program nuklearny. Buduje nowe fabryki, odnawia domy… Pjongjang zmienia się dzielnica po dzielnicy pod surowym nadzorem reżimowych architektów.