Chiny: znikający miliarderzy25 min
Temat ten to w Chinach tabu. Jednak prasa zachodnia od ponad dwóch lat donosi o zniknięciu milionerów i miliarderów, ikon wzrostu w Republice Ludowej - co najmniej kilkudziesięciu, a według niektórych organizacji pozarządowych, być może nawet 400.