(Prawie) cała prawda: Ian Fleming & James Bond(Prawie) cała prawda: Mario & Zelda
Karykatura gwiazd w 3 minuty. W dzisiejszym odcinku: Mario i Zelda. On – niestrudzony hydraulik, który skacze po wszystkim co się rusza, ona – potężna księżniczka trzymająca los ludzkości w swoich rękach.