Włochy: szpital dla dzieł sztuki9 min
Amatrice 24 sierpnia, Visso 26 października i Norcia 30 października – miasta ze środkowych Włoch - poniosły ogromne straty w wyniku trzęsienia ziemi, które nawiedziło ten kraj w 2016 roku. Zginęło wtedy ponad 300 osób, a wiele kościołów, katedr i muzeów zostało zniszczonych. Mieszkańcy walczą teraz o ocalenie zniszczonych dzieł sztuki.