Czym jest „Near Death Experience"?4 min
W dzisiejszym odcinku: Dlaczego ludzie w śpiączce widzą czasami tunele, światła i mają uczucie spokoju? Profesor Mądrala wyjaśnia nam bardziej medyczne niż mistyczne przyczyny doświadczeń bliskich śmierci.