Czy warto kupować broń palną?4 min
W dzisiejszym odcinku: Wandzia z Teksasu chce kupić duży kaliber, aby chronić siebie i swoje kury. To wspaniała okazja dla profesora Mądrali, by przetestować kultowe bronie palne: od pistoletu Lary Croft po karabin Terminatora.