Jak zwierzęta widzą świat?4 min
W dzisiejszym odcinku: Od czasów Spidermana wiemy, że pająk widzi świat dokładniej niż my. Jednak profesor Mądrala chce pójść o krok dalej ... Co by było, gdyby Peter Parker został ugryziony przez burgundzkiego ślimaka? Jak widziałby wtedy świat? I czy wyszedłby z tego dobry film?