Czy można zrobić przeszczep głowy?4 min
W dzisiejszym odcinku: Griszka Bogdanoff chce zamienić się głową ze swoim bratem Igorem. Profesor Mądrala postanowił przetestować taką operację: odrzucenie przeszczepu, problemy etyczne i psychologiczne nie jednego przyprawią o ból głowy!