Szczecin Recordings
ARTE Concert transforms the foyer of the Szczecin Philharmonic in Poland into a unique rave. On the programme: Big names and emerging talents from the international house and techno scene. It's a chance to zone into the rhythm of the turntables in this emblematic city venue, which has won awards for its modern style architecture.