#AMINORMAL
Mika Orr, director and daughter of a psychiatrist, takes a look at widespread mental disorders. With frank contributions from a host of interviewees combined with descriptions of mental disorders from the Handbook of US Psychiatry (DSM), she challenges our understanding of normality.