#AmINormal
W miarę utrzymywania się wpływu pandemii na zdrowie psychiczne, Mika Orr, reżyserka i córka psychiatry, zagłębia się w to, co w naszym społeczeństwie wydaje się powszechnym problemem. Zestawiając zeznania anonimowych osób z opisami zaburzeń psychicznych z DSM (Diagnostyczny i statystyczny podręcznik zaburzeń psychicznych), z humorem kwestionuje nasze pojęcie normalności.