Summerjam Festival 2026
Around 30,000 people are flocking to the shores of the Fühlinger See, north of Cologne, under the slogan “Catch the sun”. It’s the latest edition of “Summerjam”, Europe’s biggest reggae festival, which is back with a sensational line-up. On the third day’s line-up: Original Coffee, Julian and Ky-Mani Marley, Barrington Levy and many more.