Summerjam Festival 2026
Ostatni dzień festiwalu upływa pod znakiem reggae w najlepszym wydaniu. Na finał Summerjam zagrają legendarny Burning Spear, Julian Marley, Ky-Mani Marley, Barrington Levy i Original Koffee, a także WizTheMc. To muzyczne spotkanie kilku pokoleń artystów, które zamknie weekend w atmosferze jedności, słońca i karaibskich brzmień.