Summerjam Festival 2026
Around 30,000 people are flocking to the shores of the Fühlinger See, north of Cologne, under the slogan “Catch the sun”. It’s the latest edition of “Summerjam”, Europe’s biggest reggae festival, which returns with a sensational line-up. Spice, Protoje, Bausa and SSIO headline a highly varied first day featuring reggae, dancehall and hip hop.