Summerjam Festival 2026
Around 30,000 people are flocking to the shores of the Fühlinger See, north of Cologne, under the slogan “Catch the sun”. It’s the latest edition of “Summerjam”, Europe’s biggest reggae festival, which is back with a sensational line-up. On the second day’s line-up: Bonez MC, Gentleman, Dub Inc, Patoranking, Masicka, Dexta Daps and many more.