Summerjam Festival 2026
Sobota należy do największych gwiazd współczesnego reggae i dancehallu. Na scenach Summerjam wystąpią m.in. Gentleman, Dub Inc, Dexta Daps, Christopher Martin, Luciano, Lila Iké i Patoranking. To dzień pełen jamajskich rytmów, mocnych koncertów i letniej energii, która nad jeziorem Fühlinger See trwa od południa do późnej nocy.