Eternal Disco
ABBA, Michael Jackson, Boney M., Chic, Edwin Starr, Lio and Gloria Gaynor: the biggest stars of the 1970s and 1980s took turns appearing on the German TV programme “Musikladen”. Here’s a selection of these cult moments to let loose to classic disco hits!