Nuclear Deterrent
Until recently, Europe felt safe under the US nuclear umbrella. But since Russia invaded Ukraine and Donald Trump was re-elected, transatlantic relations have deteriorated. Experts are calling for Europe to focus more on its own nuclear deterrent. But what options do nations on the continent have?