Atom: operacja odstraszanie
Jeszcze niedawno Europa czuła się bezpieczna pod amerykańskim parasolem nuklearnym. Potem Rosja zaatakowała Ukrainę, a Donald Trump został ponownie wybrany na prezydenta. Od tego czasu relacje transatlantyckie wyraźnie się pogorszyły. Eksperci przekonują, że Europa musi w większym stopniu zadbać o własne zdolności odstraszania nuklearnego. Tylko jakie możliwości rzeczywiście mają Europejczycy?