Gravity Bach
An exceptional event took place from 31 October to 1 November 2025 in St Thomas Church in Leipzig, where Bach was cantor: Johannes Lang performed the complete organ works of his illustrious predecessor. The 22-hour programme followed the liturgical year. The works in this second part celebrate Eastertide.