Please Like Me - Season 2 (9/10)
Twenty-something Josh tries to find his way in life in Melbourne amidst romantic struggles and family crises. Written and starring stand-up comedian Josh Thomas with a healthy dose of self-deprecating humour, Please Like Me is a colourful comedy-drama. Episode nine: Josh takes his first steps into the world of work and his relationship with Arnold gets complicated.