Josh rozpoczyna pracę w swojej mobilnej kawiarni. Zaprasza Arnolda na pierwszą randkę, która, zgodnie z radą psychiatry, odbywa się w towarzystwie Toma. Z kolei Alan podejmuje ważną decyzję dotyczącą przyszłości.