Forever-Forever
Kyiv, late 1990s. Tonia transfers schools to escape violence only to find herself drawn into a restless group of teenagers testing the limits of love, friendship and cruelty. Between first desires and reckless games, she falls for the charismatic Zhurik while longing for Sania, caught in a swirl of emotions where innocence and danger intertwine. No one escapes unscathed.