Blood Wedding
In a threadbare rehearsal space, a Spanish flamenco troupe gathers to stage Federico Garcia Lorca's play “Blood Wedding”. Through striking choreography and music, they evoke a story of forbidden passion, betrayal and revenge. A haunting meditation on ritual and the emotional power of dance.