Is It True that...
They sailed under the flag of the skull and crossbones - as the self-proclaimed enemies of all mankind. Pirates are seen as lawless thugs, proud of their reputation. But are we doing them justice by labelling them as criminals? This episode reveals a multi-faceted story in which power, morality and perspective play a central role.